Dažnai užduodami klausimai

1. Perku pirmą kartą. Kaip užsisakyti prekes?

Trumpai: išsirinkę prekę paspauskite „Į krepšelį“, prekių krepšelyje spauskite „Atsiskaityti“ ir užpildykite užsakymo formą. 
Padarius užsakymą, prekę Jums pristatysime nurodytu adresu visoje Lietuvoje.
 
2. Kokie yra atsiskaitymo būdai?
 
Išsamų atsiskaitymo aprašymą rasite čia.

Trumpai: yra 4 pagrindiniai atsiskaitymo būdai:
  • Elektronine bankininkyste.
  • Bankiniu pavedimu.
  • Sving (atidėtas mokėjimas).
  • Išsimokėtinai.
3. Per kiek laiko pristatomos prekės?

Išsamų prekių pristatymo aprašymą rasite čia.

4. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Galite rašykite mums el. laišką adresu info@virtuves-reikmenys.lt  arba tiesiog užpildyti formą "Klausk apie prekę" esančią prekės puslapyje ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną. 

5. Ar Virtuves-reikmenys.lt parduotuvėje visada rasiu geriausius kainų pasiūlymus?

Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti pačią geriausią kainą. Jei tą pačią prekę radote pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums el.paštu info@virtuves-reikmenys.lt arba užpildykite formą "Klausk apie prekę" esančią prekės puslapyje ir mes, jeigu įmanoma, pateiksime Jums tokį pat arba dar geresnį pasiūlymą.

6. Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM?

Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.

7. Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip. Tiesiog pasirinkdami pristatymo būdą ir įveskite asmens, kuriam pageidaujate, jog būtų pristatyta prekė, duomenis. Daugiau papildomos informacijos galite pateikti langelyje „Komentaras“.

8. Noriu pateikti daugiau informacijos prie užsakymo (durų kodas, nurodymai kurjeriui, kt.). Kur galėčiau tai padaryti?

Pristatymo komentaruose, pasirinkdami pristatymo būdą.

9. Ar galite pristatyti į kaimus ar vienkiemius?

Prekes pristatome Jums patogiu metu į bet kurią Lietuvos vietą. Prieš atveždami prekes visada pasiskambiname ir susideriname laiką.

10. Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?

Visi užsakymai atliekami tik internetu.

11. Gyvenu ne Lietuvoje, bet noriu užsisakyti prekių. Ką man daryti?

Savo prekes pristatome ne tik Lietuvoje. Norėdami užsisakyti prekę į kitą šalį parašykite mums į info@virtuves-reikmenys.lt, nurodykite pageidaujamas įsigyti prekes ir mes Jums paskaičiuosime pristatymo išlaidas.
 
12. Ar galiu pirkti išsimokėtinai?

Sprendimą, ar galite pirkti išsimokėtinai priima lizingo bendrovė. Patvirtinus užsakymą, per 1 darbo dieną su Jumis susisieks PrekybosNamai.lt darbuotojas ir informuos, kokios yra Jums siūlomos išsimokėjimo sąlygos ir patikslintas sutarčiai sudaryti reikalingų dokumentų sąrašas.
Jeigu norite, kad su Jumis kuo greičiau susisiektų mūsų darbuotojas ir pateiktų informaciją apie lizingo siūlomas sąlygas, reikėtų el. paštu info@prekybosnamai.lt pateikti asmens dokumento kopiją (paso, asmens tapatybės kortelės iš abiejų pusių arba vairuotojo pažymėjimo).

13. Kokias prekes galima pirkti išsimokėtinai?

Pirkti išsimokėtinai galite visas prekes, jei bendra pirkinio suma ne mažesnė nei 75€.

14. Kas gali pirkti prekes išsimokėtinai?

Pirkti prekes išsimokėtinai gali tik pilnamečiai asmenys, turintys galiojančią asmens tapatybės kortelę arba naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą, Lietuvos arba Europos Sąjungos valstybės narės piliečio pasą, bei gaunantys nuolatines pajamas.

15. Kokie dokumentai reikalingi, norint sudaryti sutartį?

Lizingo sutartį galite sudaryti pateikę savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą: LR pasą ar asmens tapatybės kortelę, naujojo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą (išduotą nuo 2003-01-01) arba leidimą nuolat gyventi LR (gali būti su kitos šalies pilietybės įrašu). Statutiniai valstybės tarnautojai turi papildomai pateikti tarnybinį pažymėjimą, senjorai, gaunantys pareigūnų ir karių, taip pat teisėjų valstybinę pensiją, turi papildomai pateikti senjoro pažymėjimą, ūkininkai turi papildomai pateikti ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimą.

16. Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Rašykite mums el. laišką adresu info@virtuves-reikmenys.lt ir mes Jums atsakysime per 1-2 darbo dienas.

17. Kiek laiko vidutiniškai užtrunka prekės taisymas?

Prekės taisymo trukmė priklauso nuo prekės bei gamintojo garantinio centro užimtumo. Paprastai tai trunka 1-3 savaites.

18. Ar pakeisite prekę, jei senosios pataisyti neįmanoma?

Jeigu prekės garantinis laikotarpis nepasibaigęs, prekė bus pakeista arba Jums bus grąžinti pinigai.