Grąžinimas, garantijos

Prekių kokybės garantija

  • Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai.
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą (PVM sąskaitą - faktūrą gausite el.laišku automatiškai, kai Jūsų užsakymo statusas bus patvirtintas įvykdytu)  arba užpildytą garantinį taloną (garantiniai dokumentai gali būti siunčiami atskirai nuo užsakymo (klientui pareikalavus). Prekes siunčiame tiesiai iš sandėlio, todėl garantiniai dokumentai pakuotėje gali būti neužpildyti).
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
  • Sugedusią prekę ar pastebėjus, jog ji nebeatlieka savo funkcijų pristatykite ją į autorizuotą serviso centrą, kuriame gedimas bus pašalintas ir vėl galėsite ja naudotis be jokių rūpesčių.
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis), jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

DĖMESIO: Tais atvejais, kai prekė yra nepataisoma, autorizuotas servisas pateikia pažymą.
Klientas turi teisę pasikeisti į kitą tokią pačią ar bet kokią kitą tinkamą prekę arba Virtuves-reikmenys.lt įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus.

Grąžinimas

Mes siekiame, kad būtumėte patenkinti pirkiniais ir mūsų darbu. Gavę siuntinį, atidžiai jį apžiūrėkite. Esant pažeistai pakuotei, prekės turi būti išpakuotos ir patikrintos. Nustačius, kad prekės pažeistos, tai turi būti nurodoma siuntos pažeidimų akte. Pažeistas prekes reikia iš karto grąžinti jas atvežusiam kurjeriui.

Jei, pristačius jūsų prekę, pastebėjote, kad ji sugadinta, ir norite ją grąžinti, prašome susisiekti su mumis el. paštu (info@virtuves-reikmenys.lt) nedelsiant ir pateikti prašymą (laisva forma), nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. Tuo atveju, jei pinigai grąžinami ne į pirkėjo, o į kito asmens sąskaitą, privaloma pateikti pirkėjo išduotą įgaliojimą  trečiąjam asmeniui priimti grąžinamus pinigus.

Grąžinant prekes, privalote laikytis šių sąlygų:

- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

- prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

- prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

- grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);

Jei pažeistas nors vienas iš aukščiau pateiktų punktų, Virtuves-reikmenys.lt pasilieka teisę proporcingai sumažinti prekės įsigijimo kainą ir gražinąmą sumą.
Pirkėjas grąžinamas prekes turi pristatyti Virtuves-reikmenys.lt nurodytu adresu. Prekė turi būti grąžinta užsakovo pasirinktu būdu ir užsakovo išlaidomis.

***Viskas gali būti žymiai paprasčiau nei gali pasirodyti iš pradžių. Užtruksite tik kelias minutes savo brangaus laiko, o visu kitu - pasirūpinsime mes!
Mes užsakysime siuntų tarnybą, Jums tik reikės atsispausdinti kelis lapus ir supakavus norimą gražinti prekę, laukti siuntų tarnybos darbuotojo. Tai jums kainuos tik 4 € (išskyrus tuos atvėjus jei prekės svoris didesnis nei 2 kg, tokiu atvėju siuntimo kaina derinama atskirai).


SVARBU: Autobusų siuntų tarnyba ar Lietuvos paštas iki galutinio adresato siuntų nepristato, todėl prekes grąžinti privaloma per kurjerių tarnybą arba pristatyti patiems.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan. Grąžinama pinigų suma tik už prekę, mokestis už bankinį pavedimą bei prekės pristatymą – negrąžinama (CK 6.310 str. 1 d., kt. Str. 6.228(11) str. 3 d.).

Virtuves-reikmenys.lt vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Virtuves-reikmenys.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.